onsdag, juni 06, 2007

Helt mot min natur...

...har jag nu rensat ut följande ur mitt bohang:

* mina gosedjur, dock inte Hjärtegullet. Henne slänger jag ALDRIG!
* alla mina gamla skolböcker, till och med matteböckerna från ettan
* fyra femtedelar av mina papper från mellan- och högstadiet, med undantag för papper som jag kan använda i jobbet eller saker jag skrivit i svenskan
* mina torkade rosor
* gamla handväskor

Jag har också sorterat mina OCH Clas viktiga papper i pärmar.

Funderar på om jag ska ge mig in i garderoben på en riktig rensningsraid, men det kräver tid och MÅNGA klädbyten... Det får kanske vänta... Ska nog ta ett tag i bokhyllan idag med. Som svensklärare får man skänka lite till skolan antar jag. ;)

Mina tankar går till Veronica och Andy ikväll. Bli frisk snart, min vän!

3 kommentarer:

Anonym sa...

bra att du kasta rosorna.. annars trashar jag dom helt för dig sen.... HÖHÖ

Henrik sa...

Jag bävar inför dagen då jag står inför min garderobsrensning...

Anonym sa...

Kom hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!