tisdag, juli 17, 2007

As requested...

Jo, det blir inte uppdaterat här just nu, simply because det inte händer ett skit i mitt liv. :S Mina dagar består av sovmorgnar, frukost till Våra Bästa År och Oprah och pinsamt jobbiga Rachael Ray, Vänner säsong 2 tills nästa avsnitt av VBÅ och Oprah, sen kanske duscha och cykla och lämna film. Jippi-ki-yay, vilket stimulerande liv!

Nu, mina kära älskade vänner som läser min blogg, ska ni absolut inte ta illa vid er. Jag vet att de flesta av er bor låååångt från Ängelholm! Men hur fan träffar man nya vänner när man är nästan trettio? Just nu skulle jag kunna DÖDA för att träffa någon över en:



Ska man behöva sätta in en kontaktannons eller? HUR?!

2 kommentarer:

Juzze sa...

Min älskade Oelin, saknar dig! O du.. VBÅ är inge bra titta istället på Glamour -> Tv4+, 17.45, 2 avsnitt i rad :) Bestäm klockslag och dag så tar vi varsin kaffe över msn :D Laaaaaaaav!

Anonym sa...

:-( Jag skulle gärna ha lov för att spendera en massa tid med mina imaginary friends! Det är ändå dom som förstår mig bäst. Och mellan oss två .. alla andra är lixom kind of elaka mot mig.. jämt typ ;-) Ps.: LOve u! Ha inte ångest! Alla känner såhär någon gång...