fredag, augusti 01, 2008

Over the hill?

Jahaja... Då var man alltså trettio. Känns... inte alls, hahaha!

Hade lite kalas igår, trots jättefesten den 19:e, ville väl att nåt litet skulle hända på själva födelsedagen också. Det blev inte alls så litet som jag trodde, vi blev 16 st! Min halvsyster Sara och hennes sambo Anders var nere, med deras två barn, sen kom Alicia och Miranda också och resten av familjen.

Maten blev bra i alla fall, smörgåstårta, friterade risbollar, rulltårtsbröd med spenat, tomat och feta och citron- och vitlöksbröd. Iste, vin, cider och öl till. Snickerstårta och Mozartkulor till kaffet. Smaskens med andra ord!

Om jag ska vara helt ärlig tycker jag att det är ganska skönt att bara ha två veckor kvar på semestern... Jag ser fram emot att börja jobba igen, kanske är det ett vuxentecken? :P Har iofs tusen saker att fixa innan, mycket med flytt och mycket med jobbförberedelser.

Nu när jag börjar tänka på det, är det kanske bäst att ta tag i några av de där tusen sakerna... :S

Inga kommentarer: