måndag, december 03, 2007

Countdown in December

Hmmm... Det enda mitt så kallade liv går ut på just nu är nedräkningen till jullovet. Fast... Det är klart att det finns en del ljuspunkter innan dess också, till exempel TVÅ personalfester på mitt jobb och en på Clas, lagom utportionerade varje helg fram till jul! :) Hurra min lever! Ska julpysslas hos mamma och firas Lucia också, en förhoppningsvis underhållande föreläsning med lite AW i Lund också.

Helgen fortlöpte med spontanfylla hos A&V i fredags, Helsingborg med Lars Winnerbäck i lördags och julmarknad på jobbet i söndags. Fullt ös och ingen vila... :S

Idag ska det upp lite juliga gardiner i lägenheten hoppas jag, om jag orkar. Ska KANSKE ta bilen till Rusta också, till Clas stora förtret vill jag köpa lite fler adventsljusstakar och en slinga till balkongen... Han är anti-jul, ska dock försöka omvända honom... ;) Får se om jag lyckas med julgran också, hahaha!

På julklappsfronten börjar det ljusna, mamma, pappa och halvsystrar är kvar.

Nej, nu ska jag återgå till mitt jobb, vilket för tillfället består av engelsk litteratur i form av poesi och PowerPoint! Yeah! :S

Inga kommentarer: