tisdag, december 18, 2007

Längtan till jullov, del ett

Nu är Lucia äntligen avklarad (BRA jobbat, tjejer!) och min energi har genast sjunkit ner till noll, jag orkar inte ens tänka, än mindre göra nåt. Att jobba handlar mest om att välja vilken film eleverna ska se, hahaha! Jävligt bra lärare man är, moahahaha! Idag blir det Goonies tror jag! ;)

Ser fram emot jullovet, ska verkligen inte stressa för fem öre och det är ett löfte! Klart att man måste träffa hundra miljarder släktingar, men om jag kommer klockan tre eller fyra får fan inte spela nån roll. Med krånglande mage igen så handlar jullovet om att ligga i sängen läääääänge och läsa böcker och äta frukostar! Så det så! Har en halv bokhylla med saker jag vill läsa och förhoppningsvis blir det fler i julklapp. ;)

Hahaha, hade personalfest i fredags med! HAHAHA! Jävla underbara människor man jobbar med! <3 En hel hög med galningar... Ni får fråga om ni vill veta mer än så. :P

Jag är även klar med mina julklappsinköp! Ångest någon? Moahaha!

Snö vill jag också ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska också ha jullov,,, :) :) Vill träffa dig NUUUU!!