tisdag, juni 17, 2008

Sommarlov sommarlov!

Japp, nu har jag åtta veckors go ledighet framför mig, vilket i skrivandets stund innebär morgonrock, fånig förmiddagstv och långsam hjärnverksamhet... Wunderbar! Sommarlovet startade med MYSfika deluxe i fredags, rödvin och fotboll hos syster i lördags, kalas för lillebror i söndags med smarrig smörgåstårta och kalas igår för styvpappa med sjukt god skumpa... Så idag ligger aktivitetsnivån ganska långt ner på skalan... Hehehe!

Annars planeras det både utlandsresa (om en vecka typ...) och 30-årsfest (om en månad!) för fulla muggar. Tror att jag måste göra en lista på vad som behövs faktiskt... Men icke idag, idag blir det en snabbrunda ner på stan (kanske) och sen handla lite och SEN ryggläge med dvd! SÅ göööööött!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är galet galet avundsjuk på dina LOV! LUV!!!!

Anonym sa...

Åh, va skönt det låter med sommarlov.. *avis* :) Njut ordentligt nu!

Fairy Cakes sa...

Såhär upplever jag mitt liv: http://75.126.76.149/lolcats/uploads/funnypicturesfatcatholdsfarts_copy1.jpg

Elin sa...

Riff, du behöver bryta dig loss från icanhazcheesburger! Lolcats are dragging you down!

A, jag njuter njuter njuter! ;)