onsdag, januari 14, 2009

Back to reality

Då var man tillbaka i vardagen, med jobb och stress och dagar som bara flyger iväg... Känns skönt att göra nytta om dagarna, men det är mindre skönt att vara sanslöst trött på kvällen och se kvällsmat som ett oöverstigligt hinder. :S

Annars är min garderob en KATASTROOOOOF, ingenting går att ha på sig och jag är inte ens särskilt stor än... Inget kul. Jag har dessutom gått emot ALLA mina principer och köpt fyra par leggings. Inte för att jag vet vad jag ska ha dem till egentligen... Vad har man för skor liksom? På sommaren fattar jag, men nu?

Satt i bilen på väg hem idag och funderade på saker som borde. Till exempel att alla bilförare borde tänka på hur fan de kör och att det borde vara förbjudet att bete sig som en fjortis när man passerat 15, speciellt om det är mer än 20 år sen man var 15... Det borde vara förbjudet att ignorera och ljuga. Fast det är klart, gör man inget annat i sitt liv, så är det svårt att förändra sig.

Nej, nu måste jag göra en macka innan Clas kommer hem... Dino skriker efter föda! *grrrraaaaoooowr*

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, leggings är ju så skönt.. :) Stövlar använder jag iaf oftast till det.. Blir så glad av o läsa din blogg fru, mysigt med dinosaurien.. :) KRAM