måndag, januari 26, 2009

Ännu en måndag...

Japp, då står man här igen. Fy så tråkigt. Jag gillar INTE måndagar, helt enkelt.

Annars är det väl som det brukar, jag har äntligen två par byxor som passar, tack mamma! Jag är kissnödig ungefär jämt och magen är som en ballong. :) Ultraljud på onsdag och jag är jättenervös... Det hjälper väl inte direkt att Clas idiot till chef inte vill ge honom ledigt för att han ska kunna vara med. :( Konstigt hur vissa människor bara tror att de kan bestämma allt i världen. Jag fattar inte hur man kan tycka att den första bilden man får av sitt barn är onödig och meningslös! Att jag och Clas chef inte är de bästa vänner är ingen hemlighet, men jag fattar inte hur man kan ha sån jävla dubbelmoral som han har! Att skryta om hur han slogs för sin son och sen tycka att det är helt meningslöst med pappaledighet, ultraljud och så vidare rimmar väldigt illa... Men men, man kan inte omvända idioter.

Saknar mina Linköpingar/Londonbor, ni måste verkligen komma ner i sommar! Det är så tråkigt att ha er så långt borta... :/

Nej, tillbaka till den hårda verkligheten, det vill säga förmiddagsfika! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

O ja vi kommer! Be so sure!