torsdag, april 30, 2009

Fullt upp, minst sagt!

Usch vad mycket jag har att göra! :( Min vana trogen så blir det som vanligt INGENTING gjort istället för jag oooooorkar inte börja... Inte direkt en bra vana, jag vet, men om man känner med varje fiber i kroppen att man helst av allt vill bädda ner sig i ett svalt rum med en låda praliner så blir det inte så lätt att ta fram högen av nationella prov! Nu har jag iofs en långhelg och för min egen sinnesfrid ska jag ta och rätta av skiten så jag kan slappa sen.

Fick en liten skrämselchock häromdagen, det är skönt att det inte började om från början igen... Hoppas att det inte händer nåt mer nu i alla fall.

Annars hade jag tänkt mig att få lite grejer ordnade i helgen, vaggan ska förhoppningsvis hämtas hos Ida, vagnen ska inredas, det ska sys kuddfodral, lagas byxor och städas i förråd. Kanske blir det rensat i en och annan rabatt eller grusgång också. Ska även FÖRSÖKA uppdatera min hobbyblogg, det har ju faktiskt skapats en del på kvällarna här... :)

Är det någon mer än jag som har svårt att fatta att jag har 43 dagar kvar till beräknad födelse?!?!

Nej, nu ska jag ut i fikarummet och fördriva den sista halvtimmen innan jag tänker dra härifrån! :)

Inga kommentarer: