lördag, september 30, 2006

Åh, du efterlängtade helg!

Fy sjutton vad det är skönt med helg ibland! :) Hade en äkta skruttdag på jobbet igår, det är alltså ingen hit att ha sin mentorsklass måndag morgon och fredag eftermiddag... Det händer rätt mycket på de dagarna emellan och man har ingen koll på vad klassen har gjort eller hur de mår. Inge bra... Fick mitt första utbrott på dem igår, herregud med strunt de kan hitta på! Sen kan man ju undra varför man tar åt sig när man inte gjort nåt fel... Det finns en kille i min klass som KONSTANT kommenterar varenda ord som kommer ur min mun. ORKA! Det är inte precis som om jag lugnar ner mig då... Jaja, nog om det!

"Firade" fem månader med Clas igår, det känns som vi har varit ihop mycket längre än så. På ett positivt sätt alltså! :) Han lagade supergod kyckling med potatismos (pulvermos är alltså underskattat!) och rostade grönsaker, mums! Härligt att ha hittat en man som kan och tycker om att laga mat! Sen masade vi oss ner till videoaffären och hyrde en gammal skräckis som Clas har pratat om. Strangelands med Dee Snider som psykopat/sadist. Vet ni inte vem Dee Snider är så säger jag FY SKÄMS och googla det! ;) Naturligtvis, trogen mitt fredagsbeteende, däckade jag efter det. Typiskt...

Nu sitter vi alltså här framför varsin laptop och försöker komma på vad vi ska göra på vår lediga dag. Att hälsa på Jens och Erika fungerade visst inte, de skulle bort. Frågan är alltså: vem ska vi våldgästa idag? Rapport följer!

En sak till: VSDU FOREVER! Mina darlings...

3 kommentarer:

Fairy Cakes sa...

Jag vet vem han är ... han är störd stördast stördigast... fan elin uppsala gjorde mig full! eller var det jag själv... kommer inte ihåg! Vi var iaf på Svenssons och det var sjukt... KRAM

Juzze sa...

Tycker vi ska ha en VSDU helg me smaskig mat o gott vin.. SNAAAAAAART. Puss o kram

Fairy Cakes sa...

JA JA JA JA JA JA JA JA JA EN VSDURESA!!! Så dags! AAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA *orgasm* ooooo ich komme ich komme.. det skulle bli sååå sjukt