lördag, april 14, 2007

*knappt levande*

Ja, jag är nog på gränsen till de döda idag... :S Sirap, minst sagt, i huvudet, tack för den mycket passande beskrivningen Niklas. Har ganska ont i halsen också efter fyra-fem timmars SingStar igår. Men GUD så roligt det var! Låter det konstigt att säga att jag är ännu mer icke-sexuellt-moderskänslo-kär i mina elever nu? Då får det låta konstigt... ;)

Men TRÖTT är man minst sagt. Däckade på golvet i filmrummet och fick väl åtminstone blunda två-tre timmar. Känns hemskt att vara så här när solen strålar utanför fönstret och jag utan problem kan gå hem i bara linne... Men men, sömn behöver man och jag ligger minus en natt.

Sen kan man ju undra hur smart man är på en skala ibland. :S Elin in a nutshell...

Nu ska jag inta ryggläge...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gjorde det ont?