måndag, april 23, 2007

Monday monday

Tja, vad ska man säga. Helgen spenderades i Halmstad i trevligt sällskap av Conny och Lollo. Ös i baljan! :D

Idag sitter jag mest och funderar på hur du egentligen fungerar. Att lära sig av sina misstag är verkligen inte alls lätt, jag är inte på något sätt en expert på det här området. Men herregud, tänker du bara med pitten eller? Vänta! Fick just en tanke, som en blixt från en klar himmel. JAG HAR INTE HELLER LÄRT MIG NÅT! Jag trodde ju på en förändring, något som helt enkelt inte kommer att hända! Hahaha, det är ju sinnesjukt men ack så sant! Man kan inte lära gamla hundar nya trick! HAHAHA! Du är en gammal hund liksom!

Usch, vilket slöseri med tid! USCH! Hädanefter ska jag fan lyssna på kloka och underbara väninnor som ger mig råd...

För övrigt anser jag att Kartago bör förstöras.

Inga kommentarer: