söndag, september 02, 2007

Det här med ödet...

Jag har under de senaste dagarna insett att what goes around comes around. Jag har gjort en hel del mer eller mindre korkade saker i mitt liv, vilka alla mer eller mindre (i proportion till graden av korkighet) har bitit mig i arslet. Nu när mitt arsle inte längre existerar utan är sönderbitet, har jag genom divine intervention eller nåt liknande landat på den rätta vägen (åtminstone någorlunda) och traskar nu (dock rövlös) på the yellow brick road och the wonderful wizard of Oz! :D

Min elaka och skadeglada sida (ej utrotningshotad på något vis) ska däremot fixa fram en solstol, ett par kalla goda drinkar och ett par solglasögon för att bevittna när ödet biter röven av ett par personer som jag vet has it coming... Prepare to be skinnflådda in på benet! MOAHAHAHA!

You can run, but you cannot hide... *devil smile*

Till ett totalt annat ämne, även om det finns en hel del heta (och ej avbitna på något sätt!) rövar här med: VSDU FÖR FAAAAN! Spyr nästan av längtan! JAG ÄLSKAR ER! Helena Suzan Angelika! Käääääärleeeek!

3 kommentarer:

Juzze sa...

LÖÖÖÖÖÖÖV JUU TUU.. Snaaaaaart är VSDU förenade!!

Anonym sa...

:-D

Anonym sa...

Längtar!! :D