torsdag, januari 10, 2008

Jaja, jag uppdaterar väl då...

Det är nog inte så bra när man får uppmaningar att uppdatera sin blogg... Det bör betyda att man inte skriver tillräckligt mycket för att kalla sig bloggare. Men jag säger kvalitet före kvantitet! :P

Idag har jag insett ännu en gång hur mycket jag älskar mitt jobb. Ni får tycka jag är konstig eller kanske helt enkelt galen, men ni kan omöjligtvis förstå vilka underbara människor jag får träffa varje vardag. Det spelar ingen roll hur jobbigt det är att gå upp ur sängen eller hur tråkigt det är att gå till jobbet i ösregn, jag blir alltid på bättre humör när jag kommer in på skolan. Me love! <3

Jaha, vad har jag då mer att berätta? Clas blev 31 igår, fick en Draught Master av mig. Hoppas det blir bra. Ida, ungarna, Anna-Greta, pappa och Anki och lillebror kom och käkade paj, gottigotti! Sen däckade jag... ;) Helt galet slut efter en busy dag på jobbet och kalas!

Åh, just det! Jag har varit duktig! Inskriven på VV igen, startvikt inte så farligt som jag trott och nytt kort på Friskis och Svettis! ÅRSKORT med full tillgång till allt. *klappa på egen axel*

Nu ska jag knåpa ihop lite grejer till imorgon och dricka te i väntan på hemgång! Tja'rå!

Inga kommentarer: