måndag, januari 21, 2008

Mitt inlägg till sörjan på nyheterna

Jag känner att jag måste göra min ståndpunkt hörd i den här frågan. Vi (eller jag, rättare sagt) har följt rättegången om Tito Beltran via Aftonbladet, Expressen och tv. Jag såg just Nyheterna på Tv4 och höll seriöst på att kräkas upp min korv stroganoff. Denna lilla halvling till man, Tito Beltran, och hans krokodiltårar står mig upp i halsen! Det första jag vill säga är att detta inte på någon punkt handlar om hans ursprung, han kunde lika gärna varit svart, vit, gul eller regnbågsrandig, det här handlar om att karln är en jävla fähund!

När han står där omringad av alla nyhetskåta journalister och darrar på underläppen med sitt spån till fruga bredvid sig och till råga på allt hulkar fram ett: "Inte ens under militärregimen i Chile blev jag så illa behandlad" vänder det sig i min mage. MAN BLIR BEHANDLAD SOM MAN FÖRTJÄNAR, godmorgon Tito lille! GE FAN i att kladda på underåriga flickor så slipper du sitta i fängelse!

Det överjävligaste är att han naturligtvis kommer bli frikänd, bevisen är för få och för knapphändiga. Det retar ihjäl mig, men vad fan kan jag göra? Maria Lundqvist borde sparat de där trosorna, men framför allt ANMÄLT! Pinsamt av en vuxen människa. PINSAMT, minst sagt.

Till alla er tjejer därute som har blivit våldtagna: jag hoppas att
ni alla anmäler, hur längesen det än var. Det var INTE ert fel! Sätt dit de jävlarna som fan! Och till de låga varelserna som anmäler falska våldtäkter: Ni pissar på varenda tjej som utsätts för det värsta tänkbara! Skämmes ta mig fan! Ni är fan lika låga som våldtäktsmännen!

Inga kommentarer: