måndag, november 17, 2008

Elin har tråkigt på jobbet...

1. Tre namn jag lyssnar till:
Elin, fröken och ja… det folk kallar mig för om det är trevligt.
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag är smart
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är känslomänniska…ibland
4. Detta är jag rädd för:
Mörker, varulvar, att min familj ska bli skadad
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Sömn, kramar, mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Döda någon, äta inälvsmat, gå naken till jobbet
7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås
8. Detta vill jag göra just nu:
Sluta jobba
9. Bästa känslan:
Kärlek
10. Värsta känslan:
Maktlöshet
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner ska ha:
Humor, tålamod, tolerans
12. Vad gör du helst en lördagskväll?
Umgås med vänner
13. Jag vill gifta mig:
Nej, det måste jag faktiskt inte längre
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Skriva en bok, lära mig spela piano, åka till Jerusalem
15. Min käraste ägodel:
Ehm, Hjärtegullet om man ska ta något materiellt…
16. Något jag vill ha i present:
SingStarskivor är alltid bra
17. Detta har jag på mig just nu:
Jeans och vit stickad polo
18. Favoritkläder:
Dödskallepyjamasen
19. Favoritdjur:
Katt!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
De flesta
21. Favoritlåt just nu:
Vet inte, kanske Robyns Cobrastyle
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Svenska, engelska såklart!
23. Stjärntecken:
Lejon
24. En bok jag gillar:
Den vidunderliga kärlekens historia
25. En film jag gillar:
Broarna i Madison County
26. Tv-program jag gillar:
Top Model, hahaha!
27. Favoritdoft:
Hmmm… Gillar Sarah Jessica Parkers Lovely
28. Detta äter jag gärna:
Sushi
29. Dricker helst:
Julmust just nu
30. Favoritgodis:
Choklad och saltlakrits
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Sydamerika eller Paris eller London...
32. Färg på mina ögon:
Blå
33. Min längd:
167 cm
34. Jag tror på:
Lars Winnerbäck
35. Jag spelar:
gärna tillsammans med andra om jag vinner
36. Person jag beundrar:
Nelson Mandela, hur cool är inte han?
37. Så här bor jag:
I ett hus, även kallat Renoveringsobjektet
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inte en enda, jag har gröna fingrar! :P
39. Det här tänder mig:
Intelligens och empati
40. Det här gör mig avtänd:
Dumhet, arrogans, fördomar, rasism
41. Favoritfärg:
Lila
42. Favoritcitat:
Inte vet jag…
43. En hemlighet jag vet:
Många
44. Bästa present jag fått:
Tja, kanske En Dum En av Emma. :D
45. Senast köpta skiva:
Köper aldrig skivor…
46. Det jag är mest nöjd över mitt utseende är:
Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Magen… Men nu blir den stor av andra anledningar, ganska skönt…
48. Udda förmåga/egenskap:
Överledade fingrar?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
A fly on the wall…
50. Vad lyssnar du på just nu:
Apologize – Timbaland feat. One Republic
51. Vad har du gjort/ska du göra idag:
Jobba och laga kotletter. Titta på Lost, säsong fyra.
52. Var är dina föräldrar födda:
Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn:
Farm Frenzy Deluxe, hahaha
54. Vilken är din favoritrestaurang:
Hmm… Gillar M&M i Ängelholm och Raki’s i Klippan
55. När badade du i en pool senast:
Juli, på Rhodos med Jönssonligan
56. Har du varit med i någon skolpjäs:
Ja, vi blev tvingade, haha!
57. Hur många barn vill du ha:
Två räcker
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om:
Techno, meningslöst blippande
59.Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet:
Nej, vad finns det för alternativ egentligen? Allt är mer eller mindre mög.
60. Vad har du för TV-kanaler:
Massor, men vi tittar inte för tv:n är inte inkopplad.
61. Har du åkt moped någon gång:
Ja, kört också. :)
62. Har du busringt någon gång:
Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter någon gång:
Nej, jag parkerar bara lagligt. :P
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump:
Skulle nog aldrig vågat!
65. Vilken plats är den längs bort som du har besökt:
Tunisien tror jag
66. Har du en egen trädgård:
Japp, som jag vill påta i, men nu är det för kallt.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier:
Jag kan inte välja… South Park är roligt.
68. Kan du alla orden i nationalsången:
Ja, naturligtvis.
69. Badkar eller duschkabin:
Beror på vad jag är ute efter, bli ren eller slappna av.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden:
Har sett en massa skit faktiskt, den bästa var nog The Mist.
71. Favoritpizza:
Artans special
72. Chips eller popcorn:
Inget av det…
73. Vilken färg på läppstift använder du:
Ljusrosa, om nåt
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång:
Vad fan ska man göra det för?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling:
Varför skulle jag? Fjanteri.
76. Apelsin- eller äppeljuice:
Beror på vad jag är sugen på
77. Vem är den senaste som du åt ute med:
Mamma
78. Favoritchoklad:
Marabou mjölk
79. När röstade du senast:
Sist det var val
80. När åt du en hemodlad tomat sist:
Det vet jag inte
81. Har du vunnit en pristävling?
Ja, ett par stycken
82. Är du bra på matlagning:
Ja, när jag får planera
83. Klarar du att tanka själv:
Ja, jag är väl inte imbecill!
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen:Vi har en Orbitrek, som numera samlar damm.
85. Pepsi eller Coca Cola:
Kvittar
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb:
Ja, på Burger King.
87. Vad är det du senast handlade:
Lunch till jobbet, sallad, soppa, bröd och lite lala
88. Har du kräkts offentligt:
Hahaha, vad säger du, fröken H? Har jag det? :P
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Har redan kärleken, så hit med cashen!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet
91. Har du ringt något betalnummer:
Ja, röstat i Melodifestivalen
92: Kan man vara vän med sitt ex:
Beror på.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
Conny.
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Ja, massor. Synd att det inte höll i sig.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
Det vanliga, du har kommit till Elin, blablabla…
96. Vad har du i din väska:
Datorn och kalendern i jobbväskan, alldeles för mycket i den andra
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
Borsta tänderna är skönt.
98. Vad har du att vara tacksam för:
Massor!
99. Var hittade du den här listan:
På en blogg nånstans.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Vill och vill, gör som ni vill.

Inga kommentarer: