torsdag, november 13, 2008

Elin till attack!

Japp, nu har jag skrivit min första arga insändare till Helsingborgs dagblad! Tänk att det kan vara så svårt att få hjälp i det här landet... Jag brukar ha en viss förståelse för personal inom sjukvården, jag vet hur svårt det är att hinna med och vara tvungen att prioritera på bekostnad av andra människor. Alla borde prova på att arbeta i vården, det är inget lätt jobb! Men man kan ju undra varför folk inom sjukvården inte kan kommunicera med de som söker hjälp? Det kan ju ändå inte vara så himla svårt?! Vi får väl se om den blir publicerad...

Annars har jag drabbats av djävulen, i form av årtusendets värsta förkylning. Inte ett dugg kul att gå runt som i dimma med ett huvud fyllt av snor... Feber varje kväll och inte en Panodil som funkar. BLÄ! Dååååååligt!

Öppet hus på skolan idag och jag är sååååå INTE laddad. Kul att nysa folk i ansiktet som hälsning... :/

Inga kommentarer: