måndag, december 11, 2006

Består livet av måndagar?

Dagens soundtrack: Vad som helst med Lars Winnerbäck

Ännu en helg försvunnen... Det känns som om mitt liv består av enbart måndagar, långa tråkiga måndagar med vissa inslag av sömn och fyllor. Usch, jag tycker verkligen inte om den här gnälliga Elin. Det är inte mer synd om mig än någon annan, ska man vara helt krass är det nog ganska lite synd om mig. Jag lever ett friskt liv (bortsett från min mage som nog behöver en doktor), jag har ett meningsfullt arbete, jag har kärlek i massor i mitt liv, jag har vänner som älskar mig som jag är och som jag älskar tillbaka lika villkorslöst, jag är lycklig för det mesta och jag har tak över huvudet och mat på bordet. Det är nog dags att uppskatta det jag har och inte ödsla energi på det lilla jag fattas...

Snart bär det iväg till Linköping igen, på fredag blir det fest! :) Ska bli så mysigt och så skoj att komma dit igen. Kan nog inte bli en vana att åka dit två gånger i månaden... Men EN i alla fall! :)

Nej, jag borde kanske jobba lite... Puss på alla!

1 kommentar:

Juzze sa...

Puss på dig med min älskade fru!! Love ya!!