tisdag, december 12, 2006

Är det verkligen sju arbetsdagar kvar?

Dagens soundtrack: Melody Club - Destiny Calling

Jag kan för mitt liv inte förstå att det är Lucia imorgon! Idag har det varit vårväder här nere, solsken och värme! Helskumt...

Är ganska nervös inför Luciafirandet imorgon, vi har inte övat så mycket. Och så ska man sjunga solo och vara Lucia... Men det blir säkert bra, de är duktiga!

Annars har jag verkligen nedräkning till jullovet, sju arbetsdagar kvar... Fan att tiden ska gå så jävla låååångsamt! Jag har så oerhört tråkigt på jobbet nu så jag håller på att somna. Google, Tradera och MSN håller min näsa ovanför vattenytan. Ett och annat oväntat telefonsamtal hjälper verkligen också till! ;) Thank you darling!

Nu: ringa pappa om julen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör man inte för att liva upp en uttråkad och apatisk skåning? My pleasure baby!

Anonym sa...

Kom hit så kan vi tråka ihop ;)