tisdag, december 05, 2006

What's eating Gilbert Grape?

Dagens soundtrack: Kalle Baah

Just nu har jag ett Gilbert Grape-moment. Nej, jag tänker inte elda upp min morsa, min bror är inte utvecklingsstörd (tror jag), jag jobbar inte i ett snabbköp eller diggar husvagnskaravaner. Det är nåt annat, nåt djupare, nåt som äter Gilbert Grape. Eller så är det helt enkelt att jag ser filmen framför mig i hyllan vid mitt skrivbord. :S

För övrigt står Lilla kyckligen, LoveActually, Girls just want to have fun och O brother, where art thou? här med. Så det skulle kunnat blivit ett sånt moment också. Hehehe! Damn, we're in a tight spot!

Har också ett äkta bokfynd från källaren, nämligen Joan Collins självbiografi Mestadels har jag njutit. Den funderar jag på att kopiera, så att jag äntligen får en klassuppsättning av en bok. Eller kanske inte...

Inga kommentarer: