onsdag, december 06, 2006

Kreativitetens död

Dagens soundtrack: Lars Winnerbäck - Idiot

Ja, så är det. Hela min kreativitet har dött och jag vet inte om jag kan få liv i den igen. Otroligt olämpligt när man arbetar som lärare! Just nu håller jag inte i tråkiga lektioner, utan trampa-vatten-så-att-du-inte-drunknar-i-skiten. :( Hoppas den vaknar till liv under jullovet, annars blir det ingen fast anställning för Fröken Jönsson...

Ska ha workshop för flickorna på skolan nästa vecka, det blir pärlverkstad för hela slanten. Ska faktiskt bli riktigt skoj, hoppas tjejerna kommer. Annars har vi pärlor för 1400 spänn till mig. :S

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen Evil Elin.

Anonym sa...

Ja!! Ta me pärlorna så kan vi "jul"pyssla :p

Elin sa...

Hey fegis! Är du rädd att jag ska vara Evil mot dig eller? :P

Anonym sa...

Säg att du blivit sjuk och ta pärlorna själv!