torsdag, maj 17, 2007

Jag garvar IHJÄL mig!

För det första: klicka på rubriken för länk! ;)

För det andra: KAN NI INTE BARA GE ER NU? Hahahaha, jävla pantade Sverigedemokrater! Nog för att jag vet att politiker i allmänhet inte bruka ranka högt på min lista över intelligenta människor, men SD tar priset! HAHAHA! OK, låt oss ponera att 10% av invandrarna i Sverige är sjukpensionärer, bara för sakens skull. Då kanske det är en idé, KANSKE, att kolla av hur många SD:are som är det, bara för att slippa göra bort sig? 20%! HAHAHAHA! Jag tror jag döööör! *asgarvar* Jag vet att en av SD:s ledare i Landskrona gjorde ett uttalande om att invandrarmän till 90% slår sina fruar. Var är han nu? JO, i fängelse för hustrumisshandel! OMG! Om ni nu, i yttrandefrihetens anda(?), ska ha samma rätt som andra att sprida ert skitstinkande budskap, är det inte en JÄVLIGT BRA idé att kolla er skit i hörnorna? Pinsamt, SD, pinsamt. Men det är ju ingen nyhet att ni är pinsamma... *suck*

Inga kommentarer: