måndag, maj 28, 2007

*krasch*

Jahapp, då har magen äntligen kajkat ur helt... :S Har haft ont i magen från och till rätt så länge, har skyllt på stress och dåliga matvanor, men idag är det nåt fel på allvar. Vaknade i morse och hade magknip, sånt brukar ju släppa liksom. Hasade mig till jobbet men hade till slut så ont att jag knappt kunde stå rak. Give me three cheers for MAGKATARR! :S

Annars har väl helgen avlöpt ganska bra, fredagen var slapp med Clas och 4400 och jag med Dallas. :D I lördags var vi först på brunch hos mamma, kombinerad födelsedag och Mors dag. Mamma hade (som vanligt) slagit på för tok för stort med Vodka Cranberry, blåbärspannkakor, fritata, sparris med parmaskinka, salami, Devil's eggs, skinka, bröd, skumpa, smoothies och Bloody Marys... Har SÄKERT glömt nåt! ;) Gott var det i alla fall. På kvällen hade vi förfest x 2 och festade på 57:an. Roligt roligt! Söndag var bakis, men även borrhål och pizza hos pappa.

Nu ska jag göra mig en smaskig drink på Proviva, Samarin och en eller annan Novalucol... MUMS!

Inga kommentarer: