onsdag, maj 16, 2007

Laddad för långhelg och VSDU

Till min elev: VARFÖR ÄR DU SÅ KORKAD? Du förolämpar min intelligens bara genom att öppna munnen. Snälla du!! *suckar*

Räknar sekunderna tills den här dagen är SLUUUUT! Då är det långhelg med VSDU! Hurra! Mina älskade bitches kommer ÄNTLIGEN till mig! Det ska bli Danmark och billig öl, god mat och dricka, utgång i HBG med obligatorisk första drink på Stinsen och bakismat! YEAH! KOM HIT NUUUUUUU! :D

Idag ska jag hämta mina paket från Panduro och Ellos. Sen får det nog vara bra med min näthandling till åtminstone augusti... Eller helst till 2008. :S Beställde nya filmer och nya tröjor från T-shirthell igår. Inte helt bra. Jag MÅSTE sluta! Och Tradera får jag låta bli när auktionerna jag har budat på går ut. Ska KANSKE kolla på en dödskalletopp också bara... :S I'm a freak!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hm jag längtar! MILJÖOMBYTE BEHÖVS för att hållla ångesten någorlunda under ytan.. Päronsprit med ! F U BIATCH!