fredag, maj 18, 2007

Rätt så nöjd med livet faktiskt

Igår: Baconlindad sparris, halloumiost, pepparbiff, klyftpotatis, bearnaisesås, kladdkaka, grädde och rött vin. ELIT minst sagt! Yeah! Njutning på högsta nivå! ;)

Ikväll blir det mer vin och lasagne tror jag, ska fan inte ha en enda form av potatis i närheten av mina kära potatiskåta fruar! :D De lever i illusionen att det enda skåningar äter är potatis... Hmmm... Underligt. De kommer antagligen runt tio, så då ska det finnas mat klar och vin i glasen! :D MÅSTE dra över lägenheten också, har ett berg av disk... :S Men som sagt, jag har tio timmar på mig. Det ska nog gå.

Imorgon blir det Danmark, spritinhandling, allmän catching-up och skitsnack, middag ute och Helsingborg by night. Kommer bli SÅÅÅÅÅ skoj! Ska bara tänka ut vart vi ska gå på kvällen. Antingen käkar vi här och tar tåget till HBG sen, eller så äter vi i HBG med. Stinsens drinkar ska vi i alla fall testa och sen går vi nog till Utposten... Sen är det öppet fält, vi får rådgöra helt enkelt. :D LÄNGTAR EFTER ER i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

så många val.. och jag som bara ville bli full.. för mig kan vi dra parkbänken med.. NP!