lördag, mars 24, 2007

Coulda woulda shoulda...

Varför är det 22 grader på min balkong när jag inte har tid att sitta där? Jag har hundra jävla saker jag måste göra till jobbet men JAG ORKAR INTE!! Följande är vad jag BORDE göra:

* städa och diska i lägenheten
* läsa/fixa lässchema/uppgifter till Charlie, Of Mice and Men och Lord of the flies
* rätta music essays
* betygsätta sex muntliga nationella prov
* rätta culture project
* göra iordning grammatikgenomgångar

Nej, men herregud! Det är väl gjort på en timme! :S

Detta är vad jag antagligen KOMMER ATT göra:

* ta en dusch
* putsa fönster
* gå till Hemköp och köpa nåt onyttigt
* lägga mig i soffan/sängen och glo
* pärla

Jag har ingen karaktääääär! DÅÅÅÅÅÅLIGT!

Nåja, vi får väl se vad eftermiddagen och kvällen utvisar... Grammatik eller fönsterputsning? :P

Inga kommentarer: