måndag, mars 05, 2007

Somebody kill me!

JAG VILL INTE HOSTA LÄNGRE! Varje andetag känns som någon kör med vinkelslip i min hals... Jävla jävla!

För övrigt förundras jag dagligen över människors dumhet. Kan det kanske bero på att jag träffar den okrönte kungen av dumhet varje dag. Jag kan inte hjälpa det, men en GUBBKLUBB liksom? Behöver HAN stöd liksom? Patetiskt som fan och dessutom på gränsen till kränkande behandling av mig och min kära kvinnliga kollega. Pinsamt. Men visst, vi kan köra vi mot dem! Bring it ON säger jag bara, jävla nolla!

Det är fan underligt hur att vara borta från jobbet två dagar kan hopa över en jobb som fan. Jag drunknar fan i papper och skit här... Sex uppgifter att rätta också. BRA JOBBAT ELIN! :S

Åttonde kretsen i helvetet känns inte längre så jävla främmande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fan!!!!!!!!!!!!!! tycker de kan trycka upp cigarren i röven