söndag, mars 18, 2007

De senaste dagarna

Ja, vad ska man säga? Torsdag och fredag var inte direkt de bästa dagarna jag har haft på jobbet... Trött på det mesta där just nu kan jag säga. :( Trött på att vara the bad guy, trött på att inte få uppskattning, trött på att vara så arg, ledsen och frusterad att jag gråter. Men men... Vi får väl se vad som händer.

Fredag kväll blev i alla fall mycket bättre, var ute och åt och gick på bio med Clas. Var mysigt. Såg Ghost Rider, en typisk Marvelserie omgjord till film. Helt OK, men inget man så att säga ser igen. I alla fall inte jag. :)

Lördag morgon vaknar jag av bacondoft och framdukad jättefrukost! :D Underbart! Åkte til Djupadal och träffade Ida, Jonas och barnen. Sen bar det iväg till Ami i Lund och mängder av rödvin, godis, mat och tjejsnack utbyttes! Hamnade till slut på Herkules i sällskap av mer vin och dans. Hade en jättetrevlig kväll, har saknat dig min vän! :) Snart igen!

Söndag: BAAAAAAKIS! *klök*

Nu: En vampyrs bekännelser, Jamie Oliver kl. 21 och Coca Cola!

2 kommentarer:

Juzze sa...

Ja vill va bakis me dig *kärlek*

Anonym sa...

Du spammar din blogg, jag hinner inte läsa :-D