lördag, mars 31, 2007

A night out with work

Ajajajajaj... Mina ljumskar gör ONT!

Mitt efterlängtade påsklov började på Hallandsåsen tillsammans med kollegorna och en islandshäst vid namn Fluga. Denna häst saknade all form av turbo, eller så hittade i alla fall inte jag den. :S Men kul var det och jag satt kvar hela ridturen, så jag är nöjd. Dock träningsvärk...

Kvällen fortlöpte sen med öl, vin, gin, calvados och många trevligheter hemma hos Niklas. Jonas satte oss genast i arbete med knivar och potatisskalare, vilket resulterade i förrätten jordärtskockssoppa, varmrätten älgfärsbiff med ugnsbakade rotsaker och senapskräm och efterrätten tarte tartin. MUMS MUMS!

Åttiotalet var ett tema för kvällen, liksom calvados och Krakow... Mycket mycket trevligt! Detta gör vi snart om igen... ;)

Inga kommentarer: